כובע מנהלת השיווק במלואו כולל ארבע הרצאות מוקלטות המלאות בידע מאורגן, תמלול של אחת ההרצאות ודפי עבודה שיסייעו לך ליישם את הידע שרכשת ולכתוב תכנית שיווקית שתמשוך לקוחות לעסק שלך.
ניתן לרכוש גישה לשלושה חודשים לכל אחת מההרצאות בנפרד במחיר 80 ש”ח.
אך כדי להפיק את המרב –
מומלץ לרכוש גישה לשלושה חודשים למלוא הכובע הכולל גם תמלול וחוברת עבודה
במחיר משתלם של 180 ש”ח
מבוא לשיווק
איך תגדירי בדיוק את מה שאת עושה? איך תגיעי לקהל היעד המדויק שלך? מה יגרום לאנשים לשמוע עליך? את כל זאת ועוד תלמדי מההרצאה המוקלטת של מייקל בן דוד וטל מזור, במסגרת תכנית הליווי “מהלך פשוט” על יסודות השיווק
כאן תוכלו לקרוא את תמלול ההרצאה

מבוא לשיווק
לאחר ההאזנה להרצאה מבוא לשיווק
מומלץ לקרוא את התמלול כדי להפנים
את המושגים והתובנות שהועלו בהרצאה
בידול מיקוד ומסר שיווקי
איך תגיעי לקהל היעד המדויק לך ולעסק שלך? בעזרת בידול בלתי ניתן לשכפול, מיקוד מדויק המוביל להתקדמות ויצירת מסר ממוקד לקהל היעד שלך.
בהרצאה המוקלטת של טל מזור: על בידול, מיקוד ומסר שיווקי תוכלי ללמוד בדיוק איך לעשות את זה.
מודל הכפפה
כמות ערוצי השיווק האפשריים ממש מבלבלת וההיצע רק עולה. אין ספק שלירות לכל הכיוונים זו לא אסטרטגיה. אז מה כן?
הקשיבי להרצאה המוקלטת של מייקל בן דוד וטל מזור המארחים את קרן כהן מקייסי קולג’ ומשוחחים על מודל הכפפה וגם את תלמדי להתאים את התמהיל השיווקי שלך לצרכים של העסק שלך.
עשר דרכים למשוך לקוחות לעסק
איך הופכים את העסק שלך למגנט ללקוחות?
ישנן כל כך הרבה דרכים להניע את הלקוחות שלך לפעולה והשפע מבלבל. בהרצאה הבאה של טל מזור תוכלי ללמוד על עשר הדרכים העיקריות למשיכת לקוחות לעסק.
חוברת עבודה לכובע השיווק
חוברת העבודה לכובע השיווק מהווה תרגול משלים להאזנה להרצאות. מילוי החוברת יחדד לך את המושגים שלמדת בהרצאות ויקשר בין הידע הרב אליו נחשפת, לבין צרכיו השיווקיים הייחודיים של העסק שלך.
הדפים ניתנים לצפייה ולהורדה רק ברכישת הכובע כולו או המסלולים המלאים
מהו הבידול שלך?
כדי למצוא את הבידול שלך את צריכה להפסיק לומר: “אני עושה הכל” ולהתחיל לספר מה בדיוק את עושה. ככל שתדייקי יותר כך הבידול שלך יהיה יותר אפקטיבי.
סרטון של טל מזור על בידול – הדרך להפוך את עצמך ואת העסק שלך לבלתי נשכחים.
איך תגלי את הבידול שלך
הדרך לגילוי הבידול דורשת התמקדות מתמדת וחידוד מתמיד של הייחוד שלך. קשה אך משתלם.
בסרטון – טל מזור מספרת לך איך תגלי את הבידול שלך.
איזו מערכת יחסים נכונה לך וללקוחות שלך?
איזו מערכת יחסים מתאימה לך וללקוחות שלך?
זברה? פינגווין קיסרי? אולי בכלל טווס?
על סוגים של קשרי לקוחות ועל הדרך הנכונה לך לשווק בדואר אלקטרוני תלמדי בסרטון המחוייך הזה של טל מזור ומייקל בן דוד.